Από το Blogger.
RSS

Ποια είναι η εντυπωσιακή ξανθιά που έβριζε ολόγυμνη στη Γλυφάδα;



 Τον γύρο της Ελλάδας και όχι μόνο έκανε η είδηση ότι μία πανέμορφη ξανθιά μέρα-μεσημέρι τα πέταξε όλα σε καφετέρια της Γλυφάδας, μπροστά σε παιδιά και ηλικιωμένους!


Το περιστατικό σημειώθηκε χθες, Δευτέρα, σε κεντρικό κατάστημα της περιοχής. Ποια είναι, όμως, η εντυπωσιακή ξανθιά που ούσα σε κατάσταση αμόκ, ανέβηκε επάνω σε ένα τραπέζι και, όπως τη γέννησε η μάνα της, άρχισε να λέει ασυναρτησίες, φωνάζοντας σε όλους του θαμώνες του καταστήματος;

Σύμφωνα με την Espresso, πρόκειται για την Ε.Λ., γόνο εφοπλιστικής οικογένειας. Η πανέμορφη γυναίκα φαίνεται πως αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα και πληροφορίες, θέλουν κατά το παρελθόν να έχει νοσηλευτεί σε ίδρυμα.

«Φοράω το εισιτήριο μου, χρειάζεται να με βλέπετε γυμνή; Γιατί με κοιτάτε όταν φοράω ρούχα; Ηρθα να πιω καφέ κανονικό; Δεν πάω ρε να κάνω σολάριουμ. Εγώ πάω στη θάλασσα και κολυμπάω. Παίρνω τα 10 ευρώ και του τα τρίβω στη μούρη του μαλ… και του λέω άντε γαμ… είμαι πλούσια εγώ ρε, αγοράζω το μαγαζί άμα θέλω… Το άλλο μαγαζί με σκότωσε, βγήκα εκεί γυμνή και ήμουνα 50 κιλά… Όσο με κοιτάτε εγώ θα είμαι γυμνή, όταν σταματήσει τότε θα φύγω. Όποιος θέλει μπορεί να πιει τους καφέδες μου…Φωνάξτε την γαμ… την Αστυνομία να με πιάσει, φωνάξτε τους να με πιάσουν».

Με βάση το δημοσίευμα, ο κόσμος γύρω την κοιτούσε «παγωμένος», ενώ οι εργαζόμενοι της ζητούσαν να ηρεμήσει και οδηγούσαν τα παιδιά εκτός καταστήματος. Τελικά, στο σημείο έφτασαν άνδρες της αστυνομίας, οι οποίοι την μετέφεραν στο αστυνομικό τμήμα.

Εκείνος που πήγε στο τμήμα, για να την πάρει, ήταν ο αδελφός της και φέρεται να είπε στους αστυνομικούς πως το τελευταίο διάστημα αρνείται πεισματικά να λάβει τη φαρμακευτική της αγωγή.
http://amaliadanews.gr
http://tokokkino.blogspot.com
Σου άρεσε το άρθρο;Κάνε ένα like αν θέλεις ή μοιράσου το.Τζάμπα είναι.
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS